Contacten die zich op je event hebben ingeschreven via je nieuwsbrief of je website worden in CRM automatisch opgeslagen. Houd deelnemerslijsten bij en communiceer op de juiste momenten met een druk op de knop.
Vergeet niks meer
Archiveer bij je project welke correspondentie er is geweest. Vind altijd je gemaakte afspraken, e-mailgesprekken, facturen en updates op één centrale plek terug.
Werk online samen aan een evenement
Creëer dashboards met relevante widgets om samen online aan je evenement of opleiding te werken
Onze klanten zijn onze grootste trots
36jaar
Toonaangevende ervaring
5.200+
Tevreden CRM klanten
18.200+
Tevreden CRM gebruikers
400+
Positieve reviews
Wij bouwden wat jullie vroegen
Met Tribe CRM leveren we een gebruiksvriendelijk, intelligent en intuïtief alles-in-eén platvorm. Dit stelt KMO-professionals in staat in realtime samen te werken met hun teams, terwijl ze de vrijheid hebben standaardmodules met slechts een paar klikken aan te passen. Wat nog beter is, ze kunnen hun eigen modules creëren zonder ook maar één regel code te schrijven dankzij een unieke architectuur.
Digitaliseer. Automatiseer. Integreer.
Digitaliseer. Automatiseer. Integreer.
Veel aspecten van de klantreis zijn voor KMO’s complexer of repetitiever geworden. Met betere processen en vooral de automatisering van manuele taken & workflows, kunt de efficiëntie van uw teams verhogen en tegelijkertijd een uitzonderlijke klantbeleving garanderen.
Verhoog uw productiviteit aanzienlijk en blijf een stap voor op uw concurrenten!