Als klanten een e-mail sturen naar een e-mailadres voor het leveren van support dan zorgt Tribe dat er een ticket met een opvolgtaak aangemaakt wordt voor de juiste medewerker en dat de klant een ontvangstbericht krijgt met een uniek ticketnummer. Dit zorgt er voor dat je efficiënt vragen van klanten kunt opvolgen.
Klantenservice leveren vanuit Tribe CRM: 360-graden overzicht
Met Tribe is je klantenservice volledig geïntegreerd in je CRM systeem. Je bent dus altijd op de hoogte van het complete verhaal of dat nu vanuit sales, management of klantenservice is. Hierdoor neem je altijd de beste beslissingen.
Overzichtelijk support dashboards
Je krijgt een helder overzicht op je hoeveelheid tickets per medewerker, per team, per onderwerp en productgroep. Signaleer eventuele problemen door scherp in de gaten te houden wat er speelt bij de klant.
Automatiseer met een paar clicks je klantenservice
Automatiseer je eigen slimme processen om tijd te besparen op handmatige taken. Richt bijvoorbeeld in welke tickets automatisch worden aangemaakt bij de eerste- of de tweede lijn medewerkers. Stel slimme alerts in om op de hoogte te blijven.
Klantportaal
Nodig je klant uit voor een eigen portaal. Tickets, bijbehorende e-mails en notities kunnen zichtbaar worden in dat klantportaal waardoor je ook aan je klanten inzicht en overzicht biedt.
Onze klanten zijn onze grootste trots
Wij bouwden wat jullie vroegen
Digitaliseer. Automatiseer. Integreer.
Digitaliseer. Automatiseer. Integreer.
Veel aspecten van de klantreis zijn voor KMO’s complexer of repetitiever geworden. Met betere processen en vooral de automatisering van manuele taken & workflows, kunt de efficiëntie van uw teams verhogen en tegelijkertijd een uitzonderlijke klantbeleving garanderen.
Verhoog uw productiviteit aanzienlijk en blijf een stap voor op uw concurrenten!